Hunger Games Poster
 
my passages
I Written In Stars
 
 
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:Hunger Games,مسابقه ی عطش, :: 20:56 ::  نويسنده : Arshiv

پوستری که رونمایی می شود متعلق به فیلم «Hunger Games: عطش مبارزه» است، که اقتباسی سینمایی‌ست از کتابی علمی تخیلی به نگارش "سوزان کالینز".

 

 

«عطش مبارزه» به داستان ماجراجویی دختری شانزده ساله به نام "کتنیس اوردینگ" می پردازد. او در دنیایی رستاخیزی زندگی می کند که در آن حکومتی مقتدر به نام کاپیتول بعد از چندین فاجعه بر خاسته است. در فیلم آزمون های عطش به رقابت هایی گفته می شود که بین 24 نفر صورت می گیرد و هر سال به صورت زنده در تمام کشور پانم برگزار می شود. در این آزمون ها حکومت پلید و دیکتاتور کاپیتول هر ساله یک دختر و پسر را از هر دوازده ناحیه زیر سلطه خود، انتخاب می کنند و بعد این 24 نفر در صحنه نبرد با یکدیگر روبرو می شوند. در آخر تنها فردی که زنده بماند، برنده مسابقه اعلام می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون "جنیفر لاورنس"، "جاش هاتچرسون"، "لیام همسورث"، "وز بنتلی"، "الیزابت بنکس"، "استنلی توچی"، "وودی هاریلسون"، "لنی کراویتز"، "توبی جونز"، "دونالد ساترلند" و بسیاری دیگر حضور دارند.

«عطش مبارزه» قرار است در 23 مارس 2012 اکران شود.


نظرات شما عزیزان:

sam
ساعت22:14---3 دی 1390
galeb has fk konam

پاسخ: سلام ! دوباره خوش اومدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: