How To Train You'r DRAGON
 
my passages
I Written In Stars
 
 

 

 

زاویه دیدم:

این انیمیشن داستانی نو رو بیان می کنه در در تار و پودش سوژه های تکراری وجود داره . این انیمیشن با ذکاوتی خاص ساخته شده و ارزش دیدن داره .
 



موضوع داستان:

وایکینگ ها در سرزمینی به اسم ورک در خوشی زندگی می کردند تنها مشکل بزرگ اونها اژدهاهایی بودن که شبانه به شهرشون حمله می کردند و دام های اونها رو نابود می کردند.

به همین دلیل وایکینگ ها مردمانی قوی هیکل بودن تا از سرزمینشون دفاع کنند.اما قهرمان داستان با همه ی اون ها فرق داره .


اون پسر رییس قبیله است و اسمش سک سکه هست چون خیلی ضعیفه هیچ وقت بهش اجازه ی شرکت در نبرد با اژدهاها داده نمی شه اما سک سکه خیلی باهوشه اون سلاح خاصی می سازه و در یکی از این شب ها اونو امتحان می کنه و یه اژدها رو می زنه اما اژدها داخل جنگ سقوط می کنه .

 



بعد از این حمله اژدهاها  وایکینگ ها تصمیم می گیرن به جایی که خودشون اون رو لانه ی اژدها ها می دونستن حمله کنن تا شاید از دست حمله های متوالی اونها راحت شن و سک سکه وارد گروهی می شه تا مهارت های جنگی یاد بگیره.

 


سک سکه به دنبال اژدهایی که بهش شلیک کرده بود می گرده و  وقتی که پیداش می کنه و می فهمه که اژدها یکی از پرهای دمش کنده شده و نمی تونه پرواز کنه.

 



خیلی زود سک سکه می فهمه که اژدها ها موجوداتی نیستن که وایکینگ ها تصورش رو می کردن . و تلاش می کنه اینو به سایرین بفهمونه اما نمی شه . به کمک اون آزدها سک سکه می فهمه که اژدها ها برای در امان موندن از دست اژدهایی بزرگ تر که براشون تهدید محسوب می شد مجبور بودن غذا بدزدن و به اون بدن تا زنده یمونن .

 




وقتی پدر سک سکه این مسئله رو می فهمه اژدها رو زندانی می کنه و به همراه وایکینگ ها به جایی می رن که اژدها ی بزرگ در اونجا بود اما خیلی زود می فهمه که این کارش اشتباه بود.

 


سک سکه به همراه چند نفر از دوست هاش و به کمک اژدها ها خودشون رو به سایرین می رسونن و سک سکه به کمک اژدهای خودش ، اژدهای بزرگ رو نابود می کنه .

 

 

 

شرکت سازنده:

کمپانی دیرم ورکز این انیمیشن رو ساخته.

 

 

این اثر خیلی خوب دوبله شده و نسخه ی دوبله شده تفاوت چند ثانیه ای با نسخه اصلی داره!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: