Legend Of The Guardians
 
my passages
I Written In Stars
 
 
جمعه 1 دی 1390برچسب:Legend Of The Guardians,افسانه ی جغد ها, :: 17:25 ::  نويسنده : Arshiv

افسانه ی جغد ها
 



زاویه دید خودم:

یه مزمون تکراری و همیشگی . ریشه ی اصلی داستان مقابله خیر و شر و پیروزی خیر در داستان هاست این داستان این موضوع رو در جامعه ی جغد ها بیان می کنه که طبق باور هاشون به چیز هایی که حتی ندیدنشون باور دارن.



موضوع داستان:

دو بردار هر کدوم با ویژگی های منحصر به فرد اما با باور های متفاوت شخصیت های اصلی داستان رو می سازن.
سورنا به داستان های قدیمی جغد ها باور داره ولی کلود کاملا متفاوت فکر می کنه و حتی داستان محافظین گاهول رو هم باور نداره. کلود در پرواز کردن از سورنا بهتره اما قلبی از سنگ داره.

 


در اولین روز یادگیری پرواز کلود و سورنا گم و توسط تعدادی جغد دزدیده میشن تا به خدمت اصیل زاده ها در بیان . کلود با اختیار به خدمت اصیل زاده ها در میاد اما سورنا به همراه گریفی از  دست اصیل زاده ها فرار می کنه.در میان راه  با دیگیر و توآیلایت آشنا میشن .

 



اونها تلاش می کن تا جزیره ای که محافظین گاهول در آن زندگی می کردن رو پیدا کنن پس راهی سفر میشن.
اما وقتی به جزیره میرسن بقیه جغد ها باورشون نمی کنن پس گروهی به رهبری آلومیر برای بررسی می فرستند. بعد از باز گشت آلومیر و تائید ماجرا توسط اون تمام محافظین برای جنگ میرن.



خیلی زود سورنا می فهمه که آلومیر یه خائنه و به سمت اصیل ها می ره با کمک سورنا محافظین آزاد میشن و در آخر سورنا ، منقار آهنی رو می کشه و کلود در آتش  ناپدید می شه و هیچ وقت کسی کلود رو پیدا نمی کنه.



 

 



نسخه ی دوبله ی انیمیشن بسیار با دقت و ظریف تهیه شده و ترجیه داده می شه.

 کمپانی وارنر براس این انیمیشن رو در سال 2011 و به صورت سه بعدی راهی سینما کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: