twilight
 
my passages
I Written In Stars
 
 
یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : Arshiv

۱ آذر ۱۳۹۰

 

بعد ازمدتها انتظار طرفداران سری «Twilight: گرگ و میش»، بالاخره صبر آنها با اکران بخش اول قسمت چهارم و آخر این فیلم به پایان رسید.

عشق پسری خون آشام، به دختری معمولی در سایه گرگ ها بالاخره در این سری به نتیجه می رسد و در این قسمت شاهد ازدواج "ادوارد" با "بلا" هستیم.

محصول سامیت اینترتینمنت «The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1: سری گرگ و میش: سپیده‌ دم قسمت اول» روز جمعه پا به سینماها گذاشت و در اولین فروش خود 72 میلیون دلار را از آن خود کرد.

این فیلم در لیست بهترین فروش افتتاحیه فیلم‌ها پس از فیلمهایی چون «هری پاتر و مقدسان مرگ 2» و قسمت دوم «گرگ و میش: ماه نو» در رده سوم قرار گرفت.

 

 

همچنین همزمان با اکران در آمریکای شمالی، «سپیده‌ دم» در 54 کشور نیز اکران شد و 66 میلیون دلار فروش کرد.

فیلم «The Twilight sega: New Moon» درست دو سال پیش در اولین اکران 142.8 میلیون دلار بدست آورد، حال آنکه قسمت جدید تقریبا با دو میلیون دلار فروش کمتر، 140 میلیون دلار کسب کرد.

در این قسمت بعد از ازدواج "ادوارد" و "بلا"، با به دنیا آمدن دختر آنها که نیمه خون آشام و نیمه انسان است، بین خون آشامان و گرگینه ها جنگی راه می افتد، زیرا بر اساس عهد نامه چنین موجودی از نظر گرگ ها نباید باشد و آنها در صدد کشتن "رنزمه" دختر ادوارد و بلا هستند، در حالی که بلا بعد از بدنیا آوردن "رنزمه" می میرد و ادوارد در این بین مردد است که او را به خون آشام تبدیل کند یا نه!
"جیکبوب" یکی از گرگینه ها "رنزمه" را پیدا می کند و وقتی می خواهد او را از بین ببرد، تصویری از آینده اش را می بیند که ....

در این قسمت همانند سه قسمت قبلی، "رابرت پتینسون"، "کریستن استیوارت"، "تیلور لاتنر"، "اشلی گرین"، "بیلی برک"، "سارا کلارک"، "جکسون راتبون"، " پیتر فاسینیلی"، "نیکی رید"، "کیلان لوتز" بازیگران اصلی «گرگ و میش: سپیده‌ دم قسمت اول» را تشکیل می دهند.

کارگردانی این قسمت را "بیل کاندون" کارگردان اسکار گرفته هالیوود برعهده داشته است. فیلمنامه این فیلم را همانند سه فیلم قبلی، "ملیسا روزنبرگ" از کتابهای «گرگ و میش» نوشته "استفانی میر" اقباس کرده است.

بودجه ساخت «گرگ و میش: سپیده‌ دم قسمت اول» 127 میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سینمانگار، در مکان دوم جدول این هفته، فیلم تازه اکران شده «Happy feet two: دو پای خوشحال» محصول برادران وارنر وجود دارد.

این فیلم انیمیشنی تنها با 5.9 میلیون دلار فروش در روز جمعه، در مکان دوم جدول قرار گرفت. فروشی که مسئولان زیاد انتظارش را نمی کشیدند.

این انیمیشن در هفته ایی که گذشت توانست 22 میلیون دلار بدست آورد.

«دو پای خوشحال» بصورت سه بعدی اکران شده است و امید می رود که در تعطیلات عید شکر گذاری در روز پنج شنبه فروش خوبی را از آن خود کند.

این انیمیشن درباره پنگوئنی به نام "اریک" است که در کشف استعدادهای خود به سر می برد. کارگردانی این انیمیشن را "جورج میلیر" برعده داشته است و به همراه "وارن کولمن" فیلمنامه آن را در دست داشته است.

از صدا پیشگان این انیمیشن می توان به "الیجا وود"، "رابین ویلیامز"، "پینک"، "برد پیت" و "مت دیمون" اشاره کرد.

«Immortals: فناناپذیران» به کارگردانی "تارسیم سینگ" در این هفته فروش 12.3 میلیون دلاری را تجربه کرد و در رتبه سوم باکس آفیس قرار گرفت.

فروش کلی «فناناپذیران» بعد از دو هفته به 53 میلیون دلار می رسد.

"هنری کاویل"، "میکی رورک" و "جان هارت" بازیگران اصلی این فیلم اکشن-درام- خیالی را تشکیل  می دهند.

«Jack and Jill: جک و جیل» با بازی درخشان "آدام سندلر" این هفته در رده چهارم قرار گرفت.

این فیلم خانوادگی- کمدی با فروش 12 میلیون دلار، فروش این هفته خود را به 41 میلیون دلار رساند.

«Puss In boots: گربه چکمه پوش» در هفته چهارم با فروش 10.7 میلیون دلار در رده پنجم قرار گرفت.

فروش کلی این فیلم به 122 میلیون دلار رسیده است.

در مکان ششم جدول فیلم «Tower Heist: سرقت از برج» قرار دارد. فروش این هفته این فیلم 6.96 میلیون دلار بوده است. فروش کلی این فیلم بعد از سه هفته به 53.4 میلیون دلار رسیده است.

«J. Edgar: جی ادگار» به کارگردانی "کلینت ایستوود"، به رغم بازیگر توانمندش "لئوناردو دی کاپریو" و کارگردان به نامش آنچنان در باکس آفیس و گیشه خوش ندرخشید. این فیلم این هفته تنها با فروش 5.9 میلیون دلاری رقم فروشش را به 20.7 میلیون دلار رساند.

رتبه های هشتم تا دهم هم به ترتیب به فیلمهایی چون «Very Harold & Kumar 3D Christmas: کریستمس هارولد و کومار» با فروش 2.9، «In Time: در زمان» با فروش 1.68 و «The Descendants: فرزندان» با فروش 1.22 میلیون دلار اختصاص دارد.

«فرزندان» فیلمی است که این هفته به سینماها پا گذاشت. فیلمی به کارگردانی "الکساندر پاین" و بازیگرانی چون "جورج کلونی"، "شایلین ودلی" و "آمارا میلر".

داستان این فیلم از آن جا آغاز می شود که "الیزابت" همسر یک بارون زمین دار در هاوایی به نام "مت کینگ" (با بازی جرج کلونی) توسط یک قایق صدمه می بیند و "مت" که دارای دو دختر است، آنها را به یک مسافرت می برد تا بتواند دوباره با خانواده اش ارتباط برقرا کند و به آنها نزدیک شود...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: