Primeval
 
my passages
I Written In Stars
 
 

 

[تصویر: 250px-Primeval_Titles_Series_4.JPG]





زاوه دید خودم:

یه سریال با یه سبک موضوعیه ویژه ، خیلی جالب اگه دنبالش کنید متوجه می شید که تمام واقع که در طول سریال اتفاق میوفته یه جا به متصل میشه . در بین فیلم ها و سریال هایی که دیدم یه یه موضوع جدید داره. زمان برای پوشوندن یه ناهماهنگی در طول خودش مجبور می شه بعد چهارم یعنی همون زمان رو اصلاح کنه.

 

[تصویر: 51PK6TYFknL._SX500_.jpg]


موضوع کلی:

با باز شدن اولین ناهنجاری (اصلاحگر زمان) گروهی از محققان دور هم جمع میشن تا روی اون مطالعه کنند یکی از این افراد دکتر نیک کاتر نام داشت که به همراه همسرش هلن کاتر به منطقه انتقال داده شده بود. ناهنجاری می درخشید و مدام می تپید هلن مجذوب ناهنجاری می شه و به داخل ناهنجاری میره. در همین زمان ناهنجاری بسته می شه.

 

دکتر کاتر در به در برای پیدا کردن همسرش به گروه تحقیقاتی پیرامون ناهنجاری ها می پیونده .

 

در این گروه کانر تیمپل ، ابی متلند و استیون هارت هم حضور داشتند. کانر پسری باهوش بود که در علم کامپیوتر همتا نداشت. ابی تاریچه ی زمین رو از حفظ بود کاتر هم در علم فیزیک متخصص بود این گروه در کنار هم جمع میشن تا دلیل باز شدن ناهنجاری ها رو بفهمن و...


بعد از مدتی در گیری استیون در طی ماجراهایی میمیره اما در بعد زمانی دیگه مانع مرگ خودش می شه و بر می گرده اما اینبار خودش برای نجات جان سایرین می میره و از سریال خارج می شه.

 

[تصویر: primeval_jaguar.jpg]


همواره ناهنجاری هایی رو به جهان باز می شد و موجوداتی از گذشته به زمان حال میومدن . وظیفه ی این گروه کنترل و تا حد امکان برگردوندن موجودات به ناهنجاری زمان خودشون بود.


بعد از مدتی کلودیا برون وارد سریال می شه که کاتر از دیدنش بهت زده می شه. چون کلودیا قبل از این هم زندگی کرده بوده و مرده بوده بعد از مدتی کلودیا که جانش رو در خطر می بینه از گروه جدا می شه. موضوع کمی تاریخی می شه.

 

[تصویر: Primevalclaws.jpg]

بکر برای محافظت از گروه استخدام می شه .

 

تا اینکه گروه ، یه سنگ قدیمی(سنگ کهن) پیدا می کنه که به موضوع ناهنجاری مرتبط بوده یه محقق تاریخی به اسم سارا پیج وارد داستان می شه و به گروه کمک می کنه.


[تصویر: Promo_11.jpg]



تا اینکه هلن بر می گرده و در جهت عکس این گروه می ایسته و تلاش می کنه تا کاتر رو که سر دسته ی این گروه بود رو بکشه.
هلن تلاش می کرد تا از نابودی دنیا جلوگیری کنه . و تنها راه رو برای انجام این کار نابود کردن نسل انسان ها می دونست اما کاتر نظر متفاوتی داشت که در نهایت به دست هلن کشته شد.

 

[تصویر: primeval_01.jpg]

 

فردی به اسم دنیل وارد داستان می شه تا سرپرستیه گروه رو بدست می گیره.بعد از درگیری های زیادی با هلن و ناهنجاری ها هلن برای گرفتن یه سنگ کهن بر می گرده.

 

هلن با همسان سازی از روی دی ان آی چندین محافظ برای خودش می شازه و وارد سازمان می شه در حال فرار یکی از کلید های ناهنجاری از دستش میوفته با کمک کلید ها می شد خیلی راحت و به هر زمانی بعد زمان باز کرد. ابی ، کانر و دنیل دنبال هلن میرن هلن به روران ما قبل تاریخ میره طی حوادثی ابی و کانر در آن زمان متوقف می شوند و دنیل به تعقب هلن ادامه می دهد.تا اینکه به زمانی می رسند که تازه انسان ها در قبیله های کوچک زندگی می کردند هلن قصد داشت از همان ابتدا نسل انسان را منقرض کند که بعد از حمله ای توسط یک دایناسور می میرد. هلن از سخره به پایین پرت می شود و دنیل هم در همان زمان گیر میوفتد.

 

[تصویر: 10.jpg]

 

بعد از دو سال طی حوادثی سارا می میره و متیو و جس وارد داستان می شن. ابی و کانر که در گذشته گیر کرده بودند با پیدا کردن یکی از کلید ها به زمان حال باز می گردند.

 

[تصویر: primeval-series-4-cast-shot.jpg]



متیو از آینده آمده و می داند که در آینده به خاطر اشتباهات انسان ها دنیا نابود خواهد شد اما کسی از این موضوع اگاه نیست.
جس هم در غیاب کانر کارهای امنیتی سیستم و پشتیبانی رو در دست گرفته بود.

دنیل نیز از گذشته باز می گردد.

و...


بازیگران :

داگلاس هانسل
جیسون فلمینگ
جیمز موری
اندرو لیپات
لوسی برون
هانا اسپریت
لیلا روس
بن مانسفیلد
با جولیت آبری
و بن میلر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: