Tekken
 
my passages
I Written In Stars
 
 
پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:Tekken,tekken movie,تیکن ترنومنت مرگ,تیکن, :: 21:34 ::  نويسنده : Arshiv

 

[تصویر: tekkenmovie.jpg]



زاویه دید خودم:

همون طور که از اسم این فیلم پیداست از روی بازی زیبای تیکن ساخته شده . قسمت اول این فیلم شاید جلوه ی ویژه نداشته باشه اما پر از صحنه های اکشن و باحاله که جذبتون می کنه.

 

اما خودم که کوچیک بودم و فیلم های موجود در بازی تیکن رو می دیدم یه برداشت دیگه ای از موضوع داشتم.

 

[تصویر: 200px-Tekkenmovie.jpg]


موضوع فیلم:

در آینده دنیا به دست شرکت های قدرتمند نصف میشه و اون شرکت ها تصمیم می گیرن هر کدوم به نحوی دنیا رو از نو بسازن اما تیکن سیتی که در دست هیهاچی میشیما بود نحوی ورود بهش برای مردم عامه به این شکل بود که میبایست در مبارزات شرکت کنند و اگه پیروز شدن در تیکن سیتی می مونن .

 

جین کازما یه قاچاقچی سخت افزار بود که سخت افزار ها رو از تیکن سیتی میدزدید و می فروخت تا اینکه بعد از دزدیدن یه مودم شناسایی میشه و کوزیا (که پدرشه) به خونه اش حمله میکنه و وقتی مادر جین رو میبینه دستور میده خونه رو نابود کنن.

 

مادر جین میمیره و جین که فکر می کرد هیهاچی میشیا مادرش رو کشته تصمیم می گیره که در تیکن شرکت کنه . در طول فیلم کوزیا کنترل تیکن سیتیرو به دست می گیره و پدرش هیهاچی رو می کشه و تصمیم می گیره تنها وارث تیکن سیتی یعنی جین که پسرشه رو هم بکشه اما جین با کمک آموزش هایی که مادرش بهش داده بود تونست کوزیا رو هم شکست بده اما کوزیا رو نکشت در پایان جین در تیکن سیتی نمیمونه و به محل زندگی خودش برمی گرده و....

 

[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcSpel2eiQHTqtWR1UtW5hf...7h8_or-KyH]


زیرکی کارگردان در این بود که:

بعد از اتمام فیلم و تمام شدن تیتراژ صحنه ای رو نشون میده که توش هیهاچی به چشم ببیننده ها کشته شده اما تو این صحنه نشون میده که هیهاچی با استفاده از یک رمز دوم کنترل سربازی رو که می خواست بکشتش در دست می گیره و... .

 

[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcSZtdxeK4e2wEU7OdL4wLS...sChSvj-FWE]

 

من فیلم رو دو بار دیدم بهتون پیشنهاد می دم بدون دوبله اش رو ببینید.

 

موضوع داستان در بازی خیلی قشنگ تر بیان شده اما متاسفانه در داستان اثری از شخصیت های تخیلی مثل اوگر نیست.

 

در داستان بازی جین توسط اوگر زخمی میشه غافل از اینکه بخشی از نیروی اوگر به اون منتقل شده بعد از این جین به دویل تبدیل می شه و همه به دنبال قدرت اوگر هستن بعد از مدتی میشیما اوگر رو می کشه اما قدرتی به اون نمی رسه و تنها بازمانده از انرژی اوگر جینه .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: